StockFood en Isopix tekenen exclusieve distributieovereenkomst voor België en Luxemburg

StockFood en Isopix tekenen exclusieve distributieovereenkomst voor België en Luxemburg

Isopix wordt het referentiebureau voor foodbeelden en video’s. Features en recepten zijn ook beschikbaar.

Maandag 3 juli 2017 — StockFood, ’s werelds grootste agentschap voor foodfotografie, heeft een distributieovereenkomst met Isopix ondertekend. Isopix wordt voor België en Luxemburg de exclusieve Master Delegate voor het leveren van foodafbeeldingen aan uitgevers, communicatie professionals en bedrijven.

Isopix, bekend voor de distributie van Photocuisine.be, Acp Bauer en Picture Press versterkt zijn positie met de komst van StockFood om de foodimagespecialist in België te worden.

Isopix biedt een ongelooflijke collectie van hedendaagse en relevante beelden die beïnvloed worden door de nieuwste trends in fotografie. Niet minder dan 1 500 foodfotografen werken mee aan deze ruime portfolio. En jaarlijks worden er niet minder dan 75 000 nieuwe foodbeelden toegevoegd aan de Isopix portfolio. Dat geeft de kans aan onze klanten om over beelden te beschikken die rekening houden met de meest recente trends in de foodfotografie.

Trends zijn belangrijk en het team van StockFood zorgt ervoor dat zij de beeldinhoud permanent aanpassen om ervoor te zorgen dat klanten toegang hebben tot een verscheidenheid en diversiteit aan aantrekkelijke commerciële voorwaarden. Met de baseline: “you are what you create,” vestigt de StockFood blog onze aandacht op trends, nieuwe ideeën, nieuwe talenten, etc. .

Naast deze interesse voor trends en de toekomst van foodfotografie biedt StockFood ook relevante diensten in verband met fotografie aan:

  • Features : Deze kant-en-klare redactionele items zijn inclusief tekst en beeld

  • Step by step imagereeksen

  • Professioneel schrijven van recepten

  • Een ruim aanbod aan video’s gaande van opvallende korte clips naar gedetailleerde receptvideo’s die de voorbereiding van populaire gerechten aantonen. Deze laatste categorie is ideaal voor opname in trailers, websites, digitale vormgeving , enz. .

Naast de StockFood collectie wordt Isopix ook de distributeur in België en Luxemburg voor de collecties living4media en seasons.agency.

living4media heeft een uitgebreid aanbod aan interieurs, decoratie, doe het zelf en tuinen. Zowel losse beelden als features zijn beschikbaar. Teksten kunnen op aanvraag worden geschreven door de professionele journalisten van living4media.

seasons.agency biedt een groot assortiment afbeeldingen op het gebied van schoonheid en coverfotografie, afgerond door de thema’s food, wonen en reizen. Hoge kwaliteitsafbeeldingen en teksten kunnen ook op aanvraag worden verstrekt.

Martin Skultety, Algemeen Directeur van StockFood, is verheugd over deze overeenkomst: “Met zijn expertise in foodfotografie is Isopix een uitstekende partner voor onze collecties. Isopix is goed erkend op de markt en ik ben er van overtuigd dat klanten zullen genieten van de innovatieve oplossingen en op maat gemaakte diensten die Isopix hun zal aanbieden om aan hun beeldnoden te beantwoorden .”

Paul Marnef, CEO en oprichter van Isopix, samen met Tom Gastmans, COO van Isopix, zijn even blij met deze nieuwe stap voor Isopix: ”We zijn zeer tevreden over de distributie van de StockFood merken. Dankzij StockFood, living4media en seasons.agency, kunnen onze Belgische en Luxemburgse klanten nu toegang krijgen tot drie keer meer relevante beelden en video’s, die voor hen een geweldige waarde zullen betekenen. Het is gewoon geweldig nieuws om de leider op vlak van foodfotografie in België en Luxemburg te worden. ”


OVER STOCKFOOD

StockFood is ’s werelds toonaangevende foodfotografie bureau die via www.StockFood.com de ruimste portfolio van food items aanbiedt aan media en marketing professionals. Dit omvat een ongeëvenaard portfolio van meer dan
600 000 rechten beheerde en royalty-vrije beelden en video’s die geproduceerd worden door meer dan 1000 internationale gerenommeerde fotografen en videoproducenten. Expert geschreven recepten en teksten, gemaakt door een in-house team, zijn beschikbaar voor alle afbeeldingen, video’s en reportages. StockFood werd opgericht in 1979 in Duitsland en is vertegenwoordigd in meer dan 80 landen en aanwezig op alle continenten. Er zijn 60 mensen in dienst in de vestigingen van Munich (Duitsland), Londen (UK) en van Maine (USA). Sinds 2016 is StockFood onderdeel van de Hubert Burda Media Group, een van de grootste mediabedrijven van Duitsland en marktleider in de food media.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:

StockFood
Nicole Kroesen
Director Marketing & HR
Tel.: +49 (0)89 747 202 42
Email: nicole.kroesen@StockFood.com
Web: www.StockFood.com

Isopix
Tom Gastmans
COO
Tel.: +32 (0)2 420 30 50
Email: tomg@isopix.be
Web: www.isopix.be